lunes, 19 de mayo de 2014

Ultimes trobades!!

Fa molt de temps que no he pogut escriure... la uni absorveix de mi casi el 100% del meu temps.
Durant tot aquest temps em fet moltes coses, pero lo més important, aumentar l'amistat que s'ha anat creant durant tot aquest curs.

Em seguit veient als nostres amics de YL. Cada cop l'Irina s'integra millor amb els altres adolescents de Banyoles. Estic molt contenta, ja que és un dels objectius del Projecte Rossinyol.

Em anat a veure un campionat de patinatge a Palafrugell. Durant el trajecte, la vergonya es va perdre per complert... música a tope i cantant com loques!! haha Va ser molt divertit. A l'Irinia li va agradar molt el patinatge, de fet, vam anar a veure a dues noies de la seva classe de l'institut que competien. Va ser genial.

També em fet una tarda de relax després d'examens, brenar, veure una peli... vamos... relax total.

Sortida a la Fageda de'n Jordà!! Amb tots els Rossinyols vam anar a la Fageda, ens van fer  una visita guidada y uns yogurts molt bons... però això és el que ens van explicar ... hehe ¿que vols dir judith? Doncs que aquell dia haviem de matinar una mica, i la Irina es una mica dormilega i es va adormir... ohhh sip... pero vam veure les fotos dels altres Rossinyols banyolins i encara que no vam poder anar, ens ho van explicar tan bé que és com s'hi hi haguessim estat.

Ara si, l'activitat estrella del curs! Per tenir una bona despedida... sense tenir en compte la festa de cloenda eh... els Rossinyols Banyolins hem conquerit Port Aventura!!! Si si!! Una sortida a Port Aventura!! L'Irina mai hi havia estat, i em sembla que els altres Rossinyols tampoc. Va ser una experiencia genial!

I ara keda malhauradament la despedida final. La farem divendres vinent a banyoles. Compartirem una estoneta el que em estat fent i despres .... SORPRESA! us ho explico a la meva próxima i última entrada!

Fins aviat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario