martes, 21 de enero de 2014

Un bon brenar

Avui l'Irina i jo hem berenat juntes.
Hem quedat al centre de Banyoles i després de passejar una mica pel barri vell em acabat berenant a una fleca amb bar de pa fi.
L'irina s'ha demanat una pasta amb poma i jo un xuxo, i ho hem acompanyat d'un cacaolat calentet, ja que després de la passejada haviem agafat fred.

Em aprofitat tot aquest temps per parlar de moltes coses, com va l'escola, com va per casa amb les seves germanes... L'Irina té 3 germanes, ella és la segona més gran, i a vegades a de cuidar de la més petita, que té 9 anys.

També vam parlar de la cultura romanesa i catalana, i sobretot del menjar. Hem decidit un dia fer una dinar intercultural, on l'irina cuinii un plat romanès i jo un català. Ja us explicarem que tal ens ha anat.

Fins la pròxima!

No hay comentarios:

Publicar un comentario